Ma György napja van.

Technológiai újítás: InnoScanner. Gyorsabb számlázási módszerek

A sofőrök ezentúl könnyedén küldhetnek CMR, menetlevél, tachográf, rakomány vagy egyéb fuvarhoz kapcsolódó, kiváló minőségű fotót az InnoScannerrel. Ezekről automatikus értesítést küld és a dokumentumok tárolása is könnyebbé válik.


Nemrégiben egy olyan innovatív dokumentumkezelési szolgáltatás került bemutatásra, amelynek segítségével könnyedén digitalizálhatóvá válnak a számlázáshoz szükséges okmányok, illetve a szükséges információk (CMR, menetlevél, tachográfkorong, káreseti jegyzőkönyv, rakománykép, stb.) automatikusan kerülnek kiküldésre.

Az EU területén jelentősen csökkenő roaming díjaknak köszönhetően a szoftver használatához minimális net-csomag is elegendő, mivel egy kép beküldése átlagosan 0,5 MB adatforgalmat jelent. (Átlagosan 1000 MB adatforgalmat tartalmazó csomagok a mobilszolgáltatóknál közel 1500 Ft havidíjért érhetők el, így ma már minimális költség az ilyen jellegű adatkapcsolat létrehozása a sofőrökkel.)


Az új rendszer kétfajta üzemmódot biztosít:

  • Fotó, ami a fent említett rakományról, káreseményről készített képek elküldéséhez nyújt megoldást.
  • Dokumentum-szkennelés, amely a papír alapú dokumentumok digitalizálására és eljuttatására is megoldást nyújt
Ezen okmányok digitalizáltan is jó minőségéhez, egy olyan képjavító algoritmus áll rendelkezésre, mely úgynevezett sarokpontos képjavítással teszi jobbá a fotózott dokumentumok minőségét. Ebből kifolyólag nem szükséges a dokumentum síkban fotózása, vagy az, hogy a dokumentum teljesen kitöltse a képet. A sarokpontok manuális meghatározása után az algoritmus elvégzi helyettünk a munkát.

Különböző típusú dokumentumokat definiálhatunk a céges működésünknek megfelelő módon, így könnyedén helyükre illeszthetőek, ezzel is meggyorsítva a hozzá kapcsolódó folyamatokat, mint például a fent említett számlázás. A beérkezett dokumentumokról automatikus e-mail üzenetet küld a rendszer. A feltöltött állomány könnyen átlátható és több paraméter szerint szűrhető. (gépkocsivezető, adott időszak, stb.) Mindehhez csak egy okoseszközre és internet-hozzáférésre van szükség.

Egy személyre szabott rendszer 24 órán belül létrehozható, és a dokumentumok innentől kezdve máris fogadhatók felhasználónkénti 1000 Ft/hó költséggel.
A rendszer díjmentes chat-funkciója lehetőség nyújt a sofőrökkel való korlátlan kommunikációra is. Az induláshoz és az alkalmazás telepítéséhez teljes körű leírás áll rendelkezésre.

Az InnoScanner modul az InnoSped rendszer része, mely egy dedikáltan fuvarozói folyamatokat támogató online szoftver. Lehetőséget ad arra, hogy egy felületen kezelje a különböző forrásokból származó információkat.  Mindezt online, így bárhonnan elérhető, kontrollálható. Emellett – a piacon egyedülálló módon – megoldást nyújt minden, a fuvarozói üzletágban felmerülő kérdésre.

A rendszer demó verziója a következő linken igényelhető:
http://innosped.hu/mkfe/innoscanner-tobb-technologia-kevesebb-papirmunka

Érdemes kipróbálni!

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.