A digitális tachográf olyan menetíró készülék, mely a korábbi, korongos tachográf technikai megújulásaként elektronikus úton chipkártyára rögzíti az autóbuszok és tehergépjárművek vezetőinek munkaidejét, a vezetési és pihenőidőket.
A digitális tachográf olyan menetíró készülék, mely a korábbi, korongos tachográf technikai megújulásaként elektronikus úton chipkártyára rögzíti az autóbuszok és tehergépjárművek vezetőinek munkaidejét, a vezetési és pihenőidőket.
Az alábbi linkekre kattintva a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének teljes jogú tagvállalkozásai — jelszavukkal való bejelentkezést követően — el tudják olvasni az elnökségi ülések jegyzőkönyveit, határozatait.
MKFE linkdepo: hasznos honlapok gyűjteménye közúti fuvarozóknak.
Üdvözöljük Önt a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete Személyszállítási Tanácsának oldalán! Lapunkat azzal a szándékkal hoztuk létre, hogy segítségére lehessünk a fuvarkapacitást kereső kedves megrendelőknek, másrészt pedig előmozdítsuk személyszállító tagjaink munkáját, hogy minél jobban kihasználhassák járműveik kapacitását.
A következő oldalon az egyes európai országok téli felszerelésre vonatkozó előírásait olvashatja. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a célország hivatalos információs frelületein az aktuális szabályokról, érvényben lévő tiltásokról.
Az IRU és az ITF elkészítette Európa busz- és tehergépkocsi-parkolóinak interaktív adatbázisát. Az ingyenesen elérhető, online felület lehetővé teszi, hogy a kívánságának megfelelő parkolóhelyet válassza. Így gépkocsivezetője is nyugodt körülmények között töltheti pihenőidejét, és a rakomány is biztonságban lesz. Éljen a lehetőséggel, és keressen biztonságos parkolót már a fuvarszervezésnél!
2010. május 14-én hatályba lépett az az uniós rendelkezés, mely az egyes európai országokban kabotázs műveletet végző fuvarozókra nézve — a fuvarfeladatok ütemezését és gyakoriságát tekintve — már egységes feltételrendszert határoz meg. (E rendelkezéseket várhatóan felülírja majd a Mobilitási Csomag kabotázsra vonatkozó része.)