 A tiroli kormány immár azt is közzétette, hogy 2024 második felében mely napokon számíthatnak a kamionosok szakaszos átengedésre Kufsteinnél. Az osztrák A12-es autópályán az elmúlt négy év gyakorlatához hasonlóan ugyanis 2024-ben is számos olyan napot jelöltek ki, amikor szakaszolva engedik a 7,5 tonna feletti tehergépjárműveket. A „Dosierkalender” nevű naptáras táblázat azért hasznos a fuvarszervezőknek, mert előre megtudhatják, mikor kell hosszabb menetidővel számolniuk; ezeken a napokon ugyanis általában jelentősebb torlódások alakulnak ki az áteresztősorompók előtt. Az első félévben 24, a másodikban 16 nap lesz érintett a szakaszos átengedésében Kufsteinnél.
 A tiroli kormány immár azt is közzétette, hogy 2024 második felében mely napokon számíthatnak a kamionosok szakaszos átengedésre Kufsteinnél. Az osztrák A12-es autópályán az elmúlt négy év gyakorlatához hasonlóan ugyanis 2024-ben is számos olyan napot jelöltek ki, amikor szakaszolva engedik a 7,5 tonna feletti tehergépjárműveket. A „Dosierkalender” nevű naptáras táblázat azért hasznos a fuvarszervezőknek, mert előre megtudhatják, mikor kell hosszabb menetidővel számolniuk; ezeken a napokon ugyanis általában jelentősebb torlódások alakulnak ki az áteresztősorompók előtt. Az első félévben 24, a másodikban 16 nap lesz érintett a szakaszos átengedésében Kufsteinnél.

 
			 
			 
			 
			 
  
	 
  
			 Szlovákiában az épülő R4-es út az európai E371-es tranzitfolyosó része lesz: ez a közlekedési ütőér teremt Európán át észak-déli összeköttetést a Kárpátokat átszelve a Baltikum és a Balkán között. A Szlovák Nemzeti Autópálya Részvénytársaság most a magyar fuvarozók relációi és közlekedési gyakorlata iránt érdeklődik, hogy a valószínűsíthető forgalmi adatokat bedolgozhassa az új áruforgalmi folyosó megvalósíthatósági tanulmányába.
  Szlovákiában az épülő R4-es út az európai E371-es tranzitfolyosó része lesz: ez a közlekedési ütőér teremt Európán át észak-déli összeköttetést a Kárpátokat átszelve a Baltikum és a Balkán között. A Szlovák Nemzeti Autópálya Részvénytársaság most a magyar fuvarozók relációi és közlekedési gyakorlata iránt érdeklődik, hogy a valószínűsíthető forgalmi adatokat bedolgozhassa az új áruforgalmi folyosó megvalósíthatósági tanulmányába. 
			 
  
			 
			 
  
			


















