A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) értékesítési rendszerében előre nem látott okok miatt fennakadások tapasztalhatók — tudatta a társaság 2025. november 6-án délben.
11:56 óra: ekkor adták ki a hibáról szóló első tájékoztatást. A NÚSZ munkatársai megkezdték az e-matrica- és az e-útdíj-értékesítés folyamatos biztosításával kapcsolatos hibaelhárítási feladatok ellátását. A HU-GO e-útdíj-rendszerben fedélzeti egységgel közlekedő ügyfelek útdíjbevallásait utólagosan fogadják. Az alacsonyegyenleg-értesítés és bírságriasztás szolgáltatások átmenetileg szünetelnek. A NÚSZ — a honlapján és Facebook-oldalán — időről-időre friss tájékoztatást ad.
13:00 óra: a társaság újabb tájékzotatása szerint 13:00 órától megindult az e-matrica-értékesítésének lehetősége, azonban a nagy járművek HU-GO-rendszerű díjfizetésében még fennakadások mutatkoztak.
15:20 óra óta az e-útdíj értékesítési rendszere fennakadás nélkül működik, újra elérhető a HU-GO egyenlegfeltöltés és a viszonylatijegy-vásárlás. A társaság kéri, hogy azon ügyfelei, akik a szolgáltatáskiesés miatt nem tudták rendezni úthasználati jogosultságukat, a lehető legrövidebb időn belül tegyék azt meg, és gondoskodjanak HU-GO egyenlegük feltöltéséről. A NÚSZ megtette a szükséges intézkedéseket a téves szankcionálás elkerülése érdekében. Amennyiben a szolgáltatás helyreállítása után megtörténik a HU-GO egyenleg feltöltése, és ennek ellenére a felhasználó bírságot kapna, azt mindenképpen jelezni kell a NÚSZ-nál! A fedélzeti egységgel (OBU) közlekedő ügyfelek útdíjbevallását utólagosan fogadják be. A HU-GO bírságriasztás és alacsonyegyenleg-értesítés szolgáltatások elérhetők.
Kövesse a fejleményeket a NÚSZ Facebook-oldalán! »



















