Ma Szonja, Zsófia napja van.

Hírek

Változik az osztrák bejelentés 2017. június 1-től - Új és eltörölt pontok

Korábban már tájékoztatást adtunk arról, hogy az osztrák szövetségi kormányban döntés született a Bér- és szociális dömping elleni törvény 2017. januártól hatályos változatának módosításáról a fuvarozó ágazat vonatkozásában.
Kérésünkre Magyarország bécsi Nagykövetsége tájékoztatást küldött arról, hogy a  tervezett jogszabálymódosítást elfogadták, amely 2017. június 1-ével lép hatályba.

Küldje tovább, vagy nyomtassa ki gépkocsivezetőjének!


Összenyomódott áru, műszaki mentés, kényszerpihenő, átrakodás, plusz költségek... Ilyen és ehhez hasonló bosszúságoktól kímélheti meg magát és a fuvarozó vállalkozást az a gépkocsivezető, aki ilyenkor, a hosszú, kiadós esőzések után kamionjával szilárd burkolatot keres alkalmas megállásra.

A 2017-782 számú határozat szerint megemelték a bírságok mértékét azon gépjárművek esetében, amelyek nem veszik igénybe a Párizsba behajtáshoz szükséges Crit’Air matricát, illetve nem tartják be a közlekedési korlátozásokat és sebességkorlátozási előírásokat a szmogriadók alkalmával.

Gyorshajtás Franciaországban: akár 1 év múlva is küldhetik a bírságértesítőket

Ahogyan arról korábban tájékoztattuk tagjainkat, a hatóságok fokozottan ellenőrzik a gépjárművek sebességét Európában. A megengedett legnagyobb sebességet túllépő járműveket büntetik, és a tagjainktól kapott visszajelzések szerint több hónapos csúszással küldik ki a szabálysértési bírságokról az értesítőket. Felhívjuk Tisztelt Tagjaink figyelmét, hogy a francia hatóságoknak a helyi törvények alapján az elkövetéstől számított 1 év áll rendelkezésükre a bírságértesítők kiküldésére. 

Több témát, mások mellett a piacvédelem aktuális kérdéseit, a közúti ellenőri csoportok működését és a CEMT engedélyekkel kapcsolatos felvetéseket is megvitatta Somogyi Gábor a közlekedéspolitikáért felelős államtitkárral folytatott mai megbeszélésén. Dr. Homolya Róbert a felvetett kérdésekben további lépéseket ígért, és egyben kérte az MKFE támogatását a szakmai ügyekben.

„Soha ekkora összefogásra és összezárásra nem volt még szüksége a fuvarozóknak, mint ma, amikor Brüsszelben a közúti áru- és személyszállításra vonatkozó jogszabályalkotási tervek egyértelműen ki akarják szorítani a közép-kelet-európaiakat az unió nyugati részéből” - mondta az MTI érdeklődésére Erdei Péter a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) főtitkár-helyettese.

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.