Levélben fordult az igazságügyi miniszterhez Wáberer György. Az MKFE elnöke egy a nyugati minimálbér-törvények közösségi joggal ellentétes voltának megállapítására irányuló per megindításának lehetőségének megvizsgálását kérte Trócsányi Lászlótól.
Levélben fordult az igazságügyi miniszterhez Wáberer György. Az MKFE elnöke egy a nyugati minimálbér-törvények közösségi joggal ellentétes voltának megállapítására irányuló per megindításának lehetőségének megvizsgálását kérte Trócsányi Lászlótól.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium 49/2016. (XII. 1.) rendelete szerint a megtett úttal arányos díjfizetés az alábbi szakaszokkal egészül ki 2017. január 1-től.
Digitális átalakulás Európa legnagyobb fuvarozói platformján! Az IT-szolgáltató TimoCom új funkcióval bővítette fuvarozói platformját, mely több mint 110 000 felhasználó mindennapi munkáját könnyíti meg. Ez az újdonság nem más, mint az integrált dokumentumkezelő funkció.
Tisztelt Tagjaink! Az Elnökség 1/2016.08.30. számú határozatának értelmében a Kecskeméten jelenleg működő MKFE iroda 2016. november 30-án véglegesen bezár.
Az MKFE új Alapszabályának végleges szövegtervezetének elkészítése előtt az Elnökség vitára bocsátja az MKFE új alapszabály-tervezetének elveit és főbb módosítási javaslatait, a nyilvánosság és a közös gondolkodás érdekében. Kérjük, ön is véleményezze az Egyesület új Alapszabályának terveit!
A Mosóczi László helyettes államtitkárral folytatott egyeztetés után, Becsey Zsolt Tasó Lászlóhoz fordult az útdíjak utólagos megfizetésének kiterjesztése harmadik szereplő bevonásával ügyében, illetve az éves matricák decemberi elővásárlásának jelenleg hiányzó lehetősége miatt.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság közzétette a 2017. évi CEMT pályázati kiírást. A pályázatokat a CEMT pályázati portálon keresztül lehet benyújtani – kizárólag elektronikus úton! A pályázatok benyújtási határideje: 2016. november 20., 24 00 óra.
TimoCom, Európa legnagyobb fuvarozói platformja a különböző alkalmazásaival hozzájárul a járművek optimális kihasználásához, ezzel meghatározó részt vállal a környezetvédelemben. Azt, hogy a logisztikai szoftvereknek milyen hatása van a gazdaságra, illetve a CO2 károsanyag-kibocsátásra, nem olyan régen az olasz GreenRouter vizsgálta, jövőbe mutató eredményekkel.