Ma Vilhelmina napja van.

Belföldi hírek

Tudnivalók a hitelmoratórium ismételt meghosszabbításáról

Mint a hazai médiumok hírül adták, a kormány bejelentette a hitelmoratórium további meghosszabbítását. Az erről szóló kormányrendeletet 2021. szeptember 15-én hirdették ki. Egyesületünk és társ-érdekképviseletünk ugyanakkor levélben fordult az illetékesekhez annak érdekében, hogy a kedvezménnyel a turistabuszos vállalkozások is minél nagyobb számban élni tudjanak.

Kelet-Európai Intermodális Konferencia — 2021. október 14-15.

Egy nap, ahol az intermodális fuvarozás a téma, ahol világszínvonalú újdonságokat ismerhetünk meg, ahol megtalálják egymást a szakemberek, ahol kérdezhetünk és választ kapunk, ahol szakmailag egy nyelven beszélünk, ahol értjük egymást, és ahol tervezünk és tanulunk, ahol perspektívát, jövőképet, kapaszkodókat kaphatunk, hogy hogyan tovább.

2022 második felétől várhatóan bekerül az EURO-norma a forgalmi engedélyekbe

A Belügyminisztérium tájékoztatása szerint az Innovációs és Technológiai Minisztériummal együttműködve folyamatban van a forgalmi engedélyek adattartalmának módosítása. A legkorábbi időpont, amikortól megjelenhet a gépjárművek EURO-norma szerinti környezetvédelmi besorolása a forgalmi engedélyekben, 2022. harmadik negyedév.

Koronavírus: minden tudnivaló egy helyen (frissül!)

Az egyes országokra vonatkozó, országokra vagy országcsoportokba rendezett, folyamatosan frissülő  információkért görgessen lejjebb vagy kattintson az Önt érdeklő ország zászlajára!

A koronavírus-járvány nyár végi kiújulása miatt 2020. szeptember 1-jétől a magyar kormány beutazási szigorításokat rendelt el, és veszélyhelyzetet van érvényben. A belföldi és nemzetközi árufuvarozás a működő határátkelők figyelembevételével zavartalan. A munkavégzéshez megkívánt védőfelszereléseket használni kell. 2021. június 23-tól megszűnt a belépő személyek ellenőrzése hazánk schengeni belső határain. Részletek a lenti hírfolyamunkban.

A hivatalos kormányzati tájékoztatókat a koronavirus.gov.hu oldalon teszik közzé.

Cikkünk folyamatosan frissül!

Határforgalmi korlátozások Rajkánál és Tornyosnémetinél

Ferenc Pápa szlovákiai látogatása miatt 2021. szeptember 14-én (kedden) forgalomkorlátozás lép életbe a 3-as főút arnóti körforgalmi csomópontja (Miskolc-kelet) és Tornyosnémeti között a 3,5 tonna fölötti tranzit-tehergépjárműveknek. A napokban többször egyórás időtartamban a tehergépjárművek előtt lezárások lesznek Rajkánál is.

Szerdán emelkednek a hazai üzemanyagárak

Előrejelzések szerint 2021. szeptember 15-én (szerdán) 00:00 órától literenként bruttó 2 forinttal emelkedik gázolaj ára. A benzinért előreláthatólag bruttó 6 forinttal kell többet fizetni — értesültünk piaci forrásokból.

Buszos parkolás és forgalmi rend az Eucharisztikus Kongresszuson

A magyar főváros ad otthont az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszusnak, melynek eseményeit 2021. szeptember 5–12. között tartják Budapest különböző pontjain. A program idején megváltozik a forgalmi rend. A hívőkkel külföldről és belföldről érkező buszok parkoltatását a rendőrség és a szervezők közösen végzik. Cikkünk a beérkező közlekedési információkkal naponta frissül!

Előreláthatólag 4,9 százalékkal emelkedik a hazai útdíj 2022-ben!

A Központi Statisztikai Hivatal publikálása szerint az előző év azonos hónapját nézve az augusztusi fogyasztói árindex 4,9%-os volt 2021-ben. Változatlan alapmértékek (infrastruktúra, külsőköltség) esetén az útdíj előreláthatólag 4,9%-kal fog emelkedni 2022. január 1-jétől.

1. oldal / 303

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.