Egyesületünk elnöke, dr. Vereczkey Zoltán és a NiT Hungary ügyvezető-főtitkára, Dittel Gábor július 4-én közös levélben fordultak Varga Mihály nemzetgazdasági miniszterhez, hogy a betervezett fuvarozói forgóeszközhitel-konstrukció lehetősége mihamarabb megnyílhasson a vállalkozók előtt a gyakorlatban is.

 
  Szerb társegyesületünk július 5-i tájékoztatása szerint megszűnt a várakozás a szerb-horvát határon.
 Szerb társegyesületünk július 5-i tájékoztatása szerint megszűnt a várakozás a szerb-horvát határon.
 Szerb társegyesületünk tájékoztatása szerint Macedóniában a 2013. július 1-től augusztus 31-ig tartó időszakra közlekedési korlátozást vezettek be a 15 tonnánál nagyobb megengedett össztömegű járművekre (a tilalmas útszakaszokat táblával jelölik) az alábbiak szerint.
 Szerb társegyesületünk tájékoztatása szerint Macedóniában a 2013. július 1-től augusztus 31-ig tartó időszakra közlekedési korlátozást vezettek be a 15 tonnánál nagyobb megengedett össztömegű járművekre (a tilalmas útszakaszokat táblával jelölik) az alábbiak szerint.

 Cseh társegyesületünk tájékoztatása szerint Csehországban 2013. július 5-én, 6-án és 7-én (mindhárom napon) 13 - 22 óráig lesz közlekedési korlátozás.
 Cseh társegyesületünk tájékoztatása szerint Csehországban 2013. július 5-én, 6-án és 7-én (mindhárom napon) 13 - 22 óráig lesz közlekedési korlátozás.

 Mint korábban beszámoltunk róla, három hónappal elhalasztották Franciaországban a környezetvédelmi adó, az „écotaxe” bevezetését. A díjat tehát 2013 júliusa helyett csak október 1-jétől kezdik majd szedni. A csúszást a franciák azzal indokolták: dolgozni kell még a rendszer működtetésén, mielőtt azt próbaüzembe helyeznék. Franciaországban az „écotaxe” a 3,5 tonna össztömeg feletti tehergépjárművekre és szerelvényekre vonatkozik majd mintegy 15.000 km autópálya-hálózaton. A díj a tervek szerint 0,12 euró lesz kilométerenként.
 Mint korábban beszámoltunk róla, három hónappal elhalasztották Franciaországban a környezetvédelmi adó, az „écotaxe” bevezetését. A díjat tehát 2013 júliusa helyett csak október 1-jétől kezdik majd szedni. A csúszást a franciák azzal indokolták: dolgozni kell még a rendszer működtetésén, mielőtt azt próbaüzembe helyeznék. Franciaországban az „écotaxe” a 3,5 tonna össztömeg feletti tehergépjárművekre és szerelvényekre vonatkozik majd mintegy 15.000 km autópálya-hálózaton. A díj a tervek szerint 0,12 euró lesz kilométerenként.

















